Grzegorz Kołodziejczyk Grzegorz Kołodziejczyk
230
BLOG

Grzegorz Kołodziejczyk rozmawia z Posłem Stanisławem Szwedem

Grzegorz Kołodziejczyk Grzegorz Kołodziejczyk Polityka Obserwuj notkę 0

Grzegorz Kołodziejczyk rozmawia z posłem Stanisławem Szwedem, który stwierdził – „Mnie nie interesuje Prezydencja, która będzie polegała na tym że robimy huczne festyny zabawy , bo to nie o to chodzi”.

W trakcie rozmowy poseł Szwed powiedział – „Zawsze w sprawach pracowniczych czy związkowych ten mój głos, w jakiś sposób staram się żeby był słyszalny w sejmie - te sprawy są mi najbliższe” – podkreślał parlamentarzysta Prawa i Sprawiedliwości. Dodał jednocześnie – „Sprawy te o których tutaj w tej naszej rozmowie mówiliśmy będą też moimi priorytetami w przyszłości” – deklarując swoją pomoc.

źródło Fiatowiec NowyEkran

Kołodziejczyk Grzegorz

W mojej pracy zawodowej i społecznej spotykam się z wieloma problemami. Staram się dostrzegać je i pomagać w ich rozwiązaniu.Jestem Przewodniczącym Komisji Kultury Sportu i Turystyki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka