Grzegorz Kołodziejczyk Grzegorz Kołodziejczyk
128
BLOG

PolskaPrezydencja -czy rząd POprawi wreszcie zasady prywatyzacji

Grzegorz Kołodziejczyk Grzegorz Kołodziejczyk Polityka Obserwuj notkę 0

Polska Prezydencja - czy rząd POprawi wreszcie zasady prywatyzacji i limitu emisji dwutlenku węgla ? A co z prawami pracowniczymi ? - Rozmowa Grzegorza Kołodziejczyka z Przewodniczącym Solidarności regionu Śląsko-Dąbrowskiego.

 

.Szanowni Widzowie, z wielka przyjemnością pragnę Drogich Państwa poinformować, iż w dniu 22 lipca br., miałem zaszczyt przeprowadzić jedną z ciekawszych jak dotąd rozmów, dotyczących istotnych dla każdego z nas spraw.

Miałem okazję być gościem Pana Dominika Kolorza, Przewodniczącego ZarząduRegionu Śląsko-Dąbrowskiego NSZZ Solidarność.

W trakcie rozmowy, Przewodniczący poruszył wiele kwestii  ważnych  dla oceny aktualnej sytuacji społeczno-ekonomicznej Naszego Kraju, a zwłaszcza Naszego Regionu .

Sądzę, że spostrzeżenia Pana Dominika Kolorza są na tyle ciekawe i przenikliwe, iż każdy z nas będzie mógł znaleźć w nich interesujące dla siebie treści.

 

Zachęcam więc Szanownych Państwa do obejrzenia relacji z przeprowadzonej przeze mnie rozmowy .

Kołodziejczyk Grzegorz

W mojej pracy zawodowej i społecznej spotykam się z wieloma problemami. Staram się dostrzegać je i pomagać w ich rozwiązaniu.Jestem Przewodniczącym Komisji Kultury Sportu i Turystyki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka