Grzegorz Kołodziejczyk Grzegorz Kołodziejczyk
296
BLOG

ODDAJCIE GŁOS NA CZŁOWIEKA „SOLIDARNOŚCI”

Grzegorz Kołodziejczyk Grzegorz Kołodziejczyk Polityka Obserwuj notkę 2

 

Pragnę zwrócić się do Państwa z prośbą o poparcie dla mojej kandydatury na Posła na Sejm RP z listy Prawa i Sprawiedliwości , w okręgu 31 .

 

 
Szanowni Państwo!
 

Od czternastu lat jestem członkiem NSZZ „Solidarność”, którego ideały pozostają mi bliskie. W przeszłości piastowałem funkcję Przewodniczącego Komisji Zakładowej Związku oraz byłem delegatem i członkiem Prezydium MKZ NSZZ „Solidarność” Pracowników Oświaty i Wychowania w Tychach. Aktualnie pełnię funkcję radnego Miasta Tychy już drugą kadencję. W ostatnich wyborach samorządowych, w których kandydowałem z ramienia PiS na urząd Prezydenta Miasta Tychy, uzyskałem bardzo wysoki wynik, pokonując kandydatów PO i SLD.

 

   
 
 
   
Moja działalność społeczna i obywatelska jest szeroko znana. Pracując w środowisku osób niepełnosprawnych, doskonale rozumiem potrzeby rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym. Stawiam na wszechstronny rozwój dzieci i młodzieży poprzez sport. Jestem inicjatorem wielu stowarzyszeń, które efektywnie działają w środowisku lokalnym. Sprawy pracowników największych zakładów przemysłowych naszego regionu są mi bliskie, czemu dałem dowód poprzez częsty udział w organizowanych przez Związek NSZZ „Solidarność” manifestacjach, mających na celu obronę praw pracowniczych. Moja aktywność jest doceniana przez organizację, co wyraża się w pełnym poparciu mojej kandydatury na posła na Sejm RP przez struktury związku NSZZ „Solidarność” Śląsko-Dąbrowska, a w szczególności Przewodniczącego Regionu Dominika Kolorza.
 
 
 
 
 
 
Powyższe fakty przekonują mnie o tym, iż reprezentowana przeze mnie wizja społeczna spotyka się z akceptacją i poparciem szerokich kręgów mieszkańców Śląska. Ten duży ośrodek przemysłowy, kumuluje wiele trudnych problemów pracowniczych. Nie sposób ich wszystkich rozwiązać tu na miejscu, nawet uprawiając aktywnie publicystykę na łamach portali Internetowych. Trzeba pójść dalej, dotrzeć do struktur rządowych, by głos kandydata z Tychów był bardziej słyszalny. Region taki jak Tychy, będący Stolicą Przemysłu Samochodowego jest pozbawiony swojego reprezentanta w Parlamencie. Dlatego kandyduję w tegorocznych wyborach parlamentarnych na posła na Sejm RP w okręgu nr 31 z pozycji 10, bo wierzę, że mój wybór to strzał w dziesiątkę!Tę wiarę chcę Państwu zaszczepić i przekonać do głosowania na kandydata „w dychę”.
 
 
 
 
Z wyrazami szacunku

Grzegorz Kołodziejczyk 

 

 

Biografia: Urodziłem się 23 lutego 1962 r. w Mikołowie jako syn Jana i Stanisławy z domu Orszulik-Krzyżowska. Jestem dumny ze swoich korzeni. Rodzina Krzyżowskich to jeden z najbardziej zasłużonych rodów w Tychach. Jej członkowie jako wielcy patrioci i artyści brali udział w powstaniach śląskich oraz pracach plebiscytowych. Zostali upamiętnieni poprzez nazwę ulicy w Tychach. Dlatego tutaj mieszkam i czuję się rodowitym tyszaninem.
Jestem szczęśliwym mężem i ojcem trójki dzieci: Dawida, Jakuba i Agaty. Moja żona Hanna jest nauczycielem dyplomowanym, autorką programów nauczania w placówkach kształcenia specjalnego.Moi synowie Jakub i Dawid są członkami Prawa i Sprawiedliwości.Po ukończeniu w 1987 roku Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, gdzie uzyskałem dyplom magistra wychowania fizycznego, poświęciłem się pracy z młodzieżą i w tym samym roku uzyskałem dyplom zawodowy trenera II klasy w piłce nożnej.
 
 
W latach 1970-1990 czynnie uprawiałem piłkę nożną w różnych klubach (GKS Tychy, Cracovia Kraków, AZS AWF Katowice, MK Górnik Katowice). Jako szkoleniowiec postawiłem sobie jednak wyższy cel - w 2010 roku ukończyłem w Warszawie kurs trenerski I klasy UEFA A. Od 2010 roku jestem prezesem kobiecego klubu piłkarskiego KKS Polonia Tychy.
 
 
Moja działalność zainspirowała mnie do podnoszenia nie tylko kwalifikacji zawodowych poprzez studia podyplomowe, ale również zaangażowania się w pracę dla miasta, z którym się identyfikuję.
 
W latach 2003-2006 byłem przewodniczącym Rady Nadzorczej Agencji Promocji i Rozwoju Gospodarczego Miasta Tychy S.A, od 2006 roku jestem radnym w Radzie Miejskiej w Tychach oraz wiceprzewodniczącym Komisji Kultury, Sportu i Turystyki.W obecnej kadencji (2010- 2014) pełnię funkcję Przewodniczącego Komisji Kultury Sportu i Turystyki. Od 1998 jestem członkiem NSZZ „Solidarność”.
 
 
Zostałem uhonorowany ważnymi odznaczeniami i nagrodami, z których jestem dumny: Medal KEN, brązowy Krzyż Zasługi, nagrody Ministra Oświaty i Śląskiego Kuratora Oświaty, nagroda Prezydenta Miasta Tychy, wyróżnienia za działalność sportową, społeczną i edukacyjną.  

 

 

 

W mojej pracy zawodowej i społecznej spotykam się z wieloma problemami. Staram się dostrzegać je i pomagać w ich rozwiązaniu.Jestem Przewodniczącym Komisji Kultury Sportu i Turystyki.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka